13/07/2018 16:52
Պոլիտեխնիկի ավագ դպրոցի դիմորդների թիվը 2.5 անգամ գերազանցում է ընդունելության համար նախատեսված տեղերի թիվը. բնագիտամաթեմատիկական ուղղվածության կրթությունը մեծ պահանջարկ ունի
Պոլիտեխնիկական համալսարանի ավագ դպրոցում ընդունելության գործընթացը սկսել է հունիսի 20-ից։ Դիմորդների հիմնական հոսքը սկսել է հուլիսի 1-ից, և այսօրվա դրությամբ արդեն դպրոցն ունի շուրջ 700 դիմորդ։
Aysor.am-ի հետ զրույցում դպրոցի տնօրեն Արման Առաքելյանն ասաց, որ համալսարանի գիտական խորհրդի որոշմամբ սահմանվել է 280 տեղ, որից 26-ը հատկացվելու է «Դիզայն» ենթահոսքին, 100 տեղ՝ ֆիզիկամաթեմատիկական ենթահոսքին, 154 տեղ՝ ինժեներական ենթահոսքին։
«Եվ քանի որ դիմորդների թիվը 2.5 անգամ գերազանցում է ընդունելության համար նախատեսված տեղերի թիվը, ապա ունենք լուրջ մրցութային իրավիճակ», - նշեց Արման Առաքելյանը։
Նրա խոսքով՝ պոլիտեխնիկի ավագ դպրոցը իրականցնում է միայն բնագիտամաթեմատիկական և տեխնիկական առարկաների ուղղություններով խորացված ուսուցում՝ նպատակ հետապնդելով սովորողների մոտ ձևավորել պատկերացումներ կիրառական գիտության և ինժեներական մասնագիտությունների վերաբերյալ: Խստապահանջ ծրագրերի իրականացման միջոցով դպրոցը պատրաստում է հարուստ նախնական գիտելիքներով ապագա ինժեներների, ովքեր իրենց մասնագիտական կրթությունը հաջողությամբ շարունակում են արդեն տեխնիկական բուհերում և դառնում որակյալ ինժեներներ։
«Այս առումով, կարծում եմ, որ դպրոցը շատ լավ է կատարում իր առաքելությունը և անվիճելի է, որ յուրաքանչյուր պետության տնտեսության զարգացման ներկան ու ապագան ինժեներական կրթության և որակյալ ինժեներական կադրերի պատրաստման մեջ է։ Հետևաբար, մեր կրտսեր ապագա գործընկերները վստահորեն ճիշտ ընտրություն են կատարել, իսկ դպրոցի դերը հանրակրթական ոլորտում, այս առումով, անգնահատելի է», - ասաց տնօրենը։
Դպրոցի շրջանավարտների հիմնական հոսքը դեպի պոլիտեխնիկական համալսարան է՝ 80-90 տոկոս, կան նաև դեպի այլ բուհեր գնացողներ։
«Ունենք նաև մի շարք շրջանավարտներ, որոնք ընդունվում են Ռուսաստանի, ինչու չէ, նաև աշխարհի լավագույն բուհերը», - ասաց Առաքելյանը։
Հարցին, թե ինչով է պայմանավորված դիմորդների կողմից ավելի շատ բնագիտական առարկաների ընտրությունը, աշխատաշուկայում հեշտ տեղավորվելու հա՞րցն է, թե ավելի շատ գնում են «մոդայիկ» մասնագիտությունների հետևից, Արման Առաքելյանը պատասխանեց.
«Քանի որ մենք չունենք ո՛չ հումանիտար, ո՛չ տնտեսագիտական, ո՛չ էլ իրավաբանական հոսք, չեմ կարող գնահատական տալ, թե ինչ է կատարվում այդ ուղղություններում։ Բայց, կարող եմ ասել, որ մեր մոտ մեծ հոսքը պայմանավորված է նրանով, որ ապահովում ենք բնագիտամաթեմատիկական և տեխնիկական ուղղվածությամբ որակյալ կրթություն։ Իհարկե, ողջունելի է, որ ժողովրդի կողմից դեպի տեխնիկական կրթություն հետաքրքրությունը մեծացել է։ Ինչու չէ, նաև «մոդայիկ» է, բայց այս ոլորտում այդքան էլ արդարացված չէ օգտագործել «մոդայիկ» եզրույթը, այն պատճառով, որ բավականին բարդ է այս ոլորտի լավ մասնագետ դառնալը և միայն «մոդային» հետևելը բավարար չէ։ Օրինակ՝ ՏՏ ոլորտում, այսօր արդեն պահանջարկն այնպիսին է, որ պետք են միայն լավագույնները։ Այստեղ, կարծում եմ, մոդան այնքան էլ թելադրող չէ, ինձ թվում է, որ տնտեսության ինչ-որ ոլորտներ զարգանում են, և մասնագետները կարող են բարձր աշխատավարձ վաստակել՝ ունենալով ճիշտ և որակյալ տեխնիկական կրթություն»։
Ինչ վերաբերում է առաջարկ-պահանջարկին, դպրոցի տնօրենն ասաց, որ պահանջված են, օրինակ, լեռնային ինժեներները, սակայն դիմորդները չեն ցանկանում այդ մասնագիտությունն ստանալ։ Մինչդեռ, ըստ Առաքելյանի, բավական բարձր է լեռնային ինժեներների պահանջարկը, և ամեն անգամ գործատուները փաստում են, որ իրենց շատ և շատ մասնագետներ են անհրաժեշտ։
Խնդրի լուծումը, Արման Առաքելյանի խոսքով, որոշ չափով տալիս են նաև դպրոցում։
«Հենց դպրոցական տարիքից աշխատում ենք աշակերտների հետ, խթանում ենք սովորողների հետազոտական ունակությունների և հմտությունների ձևավորմանը, նրանց ընդգրկում նախագծային գործունեության մեջ, ինչն անհրաժեշտ է գիտակցված մասնագիտական կողմնորոշման համար: Մենք ներգրավվում ենք սովորողներին ստեղծագործական և քննադատական մտածողության ու համագործակցության միջավայրերում` նպատակ հետապնդելով սովորողների մեջ սերմանել մշտական ինքնակատարելագործման և առաջնորդ լինելու գիտակցում և ձգտում: Բացի հանրակրթական առարկաներից, մեր աշակերտներին ծանոթացնում ենք նաև ինժեներությանը: 3 տարի շարունակ մեր աշակերտները շրջայցեր են կատարում համալսարանի բոլոր լաբորատորիաներում, տարբեր նախագծային աշխատանքներ են կատարում և հստակ պատկերացում են ունենում իրենց ապագա մասնագիտությունն ընտրելիս։ Չունենք շրջանավարտ, որը մասնագիտություն ընտրելիս պատահական նշումներ է անում։ Մեր շրջանավարտը հստակ գիտակցում է, թե ինչ գործառույթներ պետք է իրականացնի էներգետիկը, ինչ ՏՏ մասնագետը, բացի գործառույթներից, մոտավոր պատկերացումներ են կազմում, թե ապագայում ինչ գիտելիքներ են իրենց պետք և իրենց մասնագիտական կողմնորոշումը հստակ դրվում է։ Կարծում եմ, սա լուծումներից մեկն է»։
Արման Առաքելյանն ասաց, որ ՀԱՊՀ ավագ դպրոցը 3 տարի շարունակ Հայաստանի բարձրագույն կրթության ոլորտին ամենաշատ ուսանող տրամադրող դպրոցն է։