25/04/2022 17:30
«Rougecoco» հայկական բրենդն առաջարկում է գեղեցիկ և մատչելի զարդեր բոլոր տարիքի կանանց համար
Կանանց գեղեցիկ տեսքն ամբողջացնելու և ինքնավստահություն հաղորդելու նպատակով հայկական շուկայում առաջարկվող զարդերի բրենդների շարքում յուրահատուկ տեղն է զբաղեցնում «Rougecoco» հայկական ապրանքանիշն իր չկրկնվող և էսթետիկ լուծումներով։
Aysor.am-ը զրուցել է բրենդի հիմնադիր Լիանա Սաֆարյանի հետ՝ ծանոթանալու ապրանքանիշի ստեղծման պատմությանն ու առաջարկվող ծառայություններին.
«Լինելով մարքեթինգի, մասնավորապես բրենդինգի մասնագետ և ունենալով աշխատանքային փորձ fashion & retail ոլորտում` «Rougecoco»-ն ստեղծելու գաղափարը վաղուց ունեի: Միտքը կյանքի կոչեցի 2020 թ. մայիսին` կարանտինի ամենաթեժ և խիստ շրջանում: Ուղղակի մի օր` երեկոյան որոշեցի, որ պետք է սկսեմ այն` որպես փորձնական պրոյեկտ: Այդպես հիմնադրեցի «Rougecoco» զարդերի հայկական բրենդը:
Մինչև վաճառքները սկսելը մոտ մեկ ամիս արդեն զբաղվում էի մարքեթինգային արշավով: Ունեի հետևորդների և հետաքրքրված մարդկանց որոշակի լսարան, և կայքը պատրաստ լինելուն պես` հենց առաջին օրը, ամբողջ տեսականին վաճառվեց: Դա ինձ համար ,իհարկե, անսպասելի, բայց և շատ ուրախալի էր: Դա էլ հենց հանդիսացավ մոտիվացիա, որպեսզի ավելի մեծ մասշտաբով շարունակեմ բրենդի գործունեությունը»,- ասաց հիմնադիրը:
Rougecoco» բրենդի առանձնահատկությունը կայանում է նրանում, որ այստեղ վաճառվում են ֆիրմային դարձած Everyday chic ոճի զարդեր: Դրանք գրպանին հասանելի են, բարձրորակ, հարմար են և՛ առօրյայում, և՛ հատուկ առիթներին կրելու համար: Բրենդն ունի բազմաթիվ մշտական հաճախորդներ, որոնք գնումներ են կատարում թե՛ իրենց համար, թե՛ որպես նվեր: «Rougecoco» -ն առաջինն էր հայկական շուկայում, որ հանրությանը ներկայացրեց բացառապես ականջօղերի օնլայն խանութ:
Հիմնադիրը սկսնակ գործարարներին մի քանի խորհուրդ տվեց.
«Պետք է ընտրել ճիշտ թիրախային լսարան, բավարարել հենց կոնկրետ այդ լսարանի կարիքները, միշտ լինել պահանջկոտ սեփական աշխատանքի նկատմամբ՝ որպես ոգեշնչման աղբյուր դիտարկելով համաշխարհային մակարդակով ոլորտի լավագույններին, ստեղծել սեփական յուրօրինակ քոնթենթ. երբեք չօգտագործել այլ բրենդի կողմից ստեղծված քոնթենթ և ,իհարկե, մշտապես նոր բաներ սովորել»:
«Rougecoco» զարդերի հայկական բրենդի գործունեությանն ու առաջարկվող տեսականուն կարող եք ծանոթանալ այցելելով www.rougecoco.am պաշտոնական կայք, կամ rougecoco.am ինստագրամյան էջ. բրենդն առաջարկում է նաև արագ առաքում Երևանի տարածքում և փոստային անվճար առաքում։
Գաղտնիք չէ, որ Հայաստանում սեփական բիզնես սկսելու դեռ սկզբնական շրջանում կարելի է բախվել որոշակի մեծ, կամ փոքր խնդիրների. բրենդի հիմնադիր Լիանա Սաֆարյանը խնդիրների շարքում առանձնացրեց հանրության՝ օնլայն հարթակներից հեշտությամբ օգտվել չկարողանալու հարցը.
«Մինչ օրս բոլոր խնդիրները կարծում եմ պատվով հաղթահարել եմ, սակայն կցանկանամ առանձնացնել մեծագույն խնդիրը՝ մեր հասարակության լայն շերտերի կողմից կայքով օնլայն գնումներին (eCommerce) և օնլայն վճարումներին սովոր չլինելը: Հաճախորդների մեծամասնությունը սովոր է հենց ինստագրամի նամակների միջոցով պատվեր գրանցելուն, որը ,կարծում եմ, ոչ պրոֆեսիոնալ է և հանգեցնում է բազմաթիվ լոգիստիկ խնդիրների ու խառնաշփոթի՝ սխալ պատվերի առաքում, սխալ մոդել, հասցե և այլն: Նույնը վերաբերվում է նաև օնլայն վճարումներին, երբ հաճախորդը ցանկանում է գումարը պարզապես անձնական հաշվեհամարին, կամ քարտին փոխանցել, ինչը հանգեցնում է եկամտի թաքցմանն ու հարկերից խուսափելուն՝ որին ես կտրականապես դեմ եմ եղել: Այդ իսկ պատճառով հենց առաջին օրվանից իմ գործունեությունը իրավաբանորեն գրանցված է և պարտաճանաչ կերպով վճարվում են բոլոր հարկերը», - մանրամասնեց Լիանա Սաֆարյանը:
Լիանա Սաֆարյանը Հայաստանում ամուր, կայացած ու սպառնալիքից զերծ փոքր, կամ մեծ բիզնես ստեղծելու համար առաջին հերթին կարևորեց առողջ մրցակցությունը, նշեց տնտեսական և քաղաքական կայունության և դրական մթնոլորտի առկայության կարևորությունը, որն ուղիղ համաեմատական է մարդկանց գնողունակության և տրամադրության հետ:
«ԿՅԱՆՔԻ ՈՐԱԿ» բաժնի գործընկեր՝ «ԴԵՐԺԱՎԱ-Ս» ընկերություն։
Բաժնի բոլոր նյութերին կարող եք ծանոթանալ ԱՅՍՏԵՂ։