28/08/2015 17:40
Գագիկ Բեգլարյանն աշխատանքային այցով եղել է Վայոց Ձորի և Սյունիքի մարզերում
Գագիկ Բեգլարյանը Վայոց ձորի մարզում այցելել է միջպետական մայրուղու այն հատված, որտեղ մայիսի 20-ին տեղի էր ունեցել խոշոր փլուզում, ինչի հետևանքով ճանապարհն անանցանելի էր: Ինչպես փոխանցում են ՀՀ կապի և տրանսպորտի նախարարությունից՝ փլուզված հատվածն արդեն վերականգնել է Վայքի ճանապարհաշինական ընկերությունը:
Ընկերության աշխատակիցները նախարարին ներկայացրել են, թե ինչպես են կարճ ժամանակահատվածում այդ աշխատանքն իրականացնել։ Նախ բարձրացվել է ճանապարհահատվածի անվտանգությունը՝ ներքևի հատվածում կառուցելով 37 գծամետր երկարությամբ բետոնե հենապատ, ապա տեղադրվել են ջրահեռացման նոր համակարգեր՝ արգելափակոցներ և այլն: Նաև ասֆալտապատվել է ամբողջ փլուզված ճանապարհահատվածը:
Նախարարությունից հիշեցնում են, որ ՀՀ պետական բյուջեից ճանապարհի վերականգնման համար հատկացվել էր 99 մլն 900 հազար դրամ:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանի հաջորդ կանգառը Սյունիքի մարզնէր: Այստեղ ճանապարհի հիմնանորոգումն իրականացնող «Սիսիանի ԲՈՒԱՏ» ընկերության պատասխանատուները նախարարին են ներկայացրել Համաշխարհային բանկի կողմից ֆինանսավորվող «Կենսական նշանակության ճանապարհացանցի բարելավում» ծրագրով այս տարվա հունիսից մեկնարկած միջպետական ճանապարհից դեպի-Շաքի-Սիսիան-Տոլորս-Բնունիս-Տորունիք-Դաստակերտ հատվածի վերականգնման աշխատանքների ընթացքը: Շինհրապարակում ներկա է եղել նաև Սյունիքի մարզպետ Սուրիկ Խաչատրյանը և Սիսիանի քաղաքապետ Աղասի Հակոբջանյանը:
17 հազար բնակչությամբ 7 բնակավայրեր ունեցող Սյունիքի մարզը մինչև 2016 թվականի ավարտը կունենան ասֆալտապատ ճանապարհներ: 29 կմ ընդհանուր երկարությամբ ճանապարհի հիմնանորոգումն իրականացվում է երկու հատվածով: Առաջինը՝ Գորիս գնացող միջպետական նշանակության ավտոճանապարհից դեպի Շաքի համայնք և Սիսիան քաղաքի վերջնամասը ձգվող հատվածն է: Ընկերության ներկայացուցչի խոսքով՝ օգոստոսի 20-ի դրությամբ 9.94 կմ ընդհանուր երկարությամբ հատվածից 7.2կմ-ն արդեն ասֆալտապատվել է, ինչը թույլ է տալիս ասելու, որ ճանապարհը շահագործման կհանձնվի նախանշված ժամկետից շուտ: Հիմնանորոգման աշխատանքների պայմանագրի արժեքը 1մլդ 271 մլն դրամ է:
ՆախարարԳ. Բեգլարյանը լրագրողների հետ զրույցում նշել է, որ մարզում կատարվող ճանապարհաշինարարական աշխատանքներն աննախադեպ են ինչպես իրենց աշխարհագրությամբ, այնպես էլ կառուցման ծավալով, որակով ու կիրառվող տեխնոլոգիաներով:
Նախարարի խոսքով՝ համայնքների միջև կառուցվում են ավազակոպճային ճանապարհներ, քանի որ այնտեղով շատ տեխնիկա է անցնում, ինչը վնասում է ասֆալտը, իսկ համայնքների ներսում ճանապարհներն ասֆալտապատվում են.
«Ավազակոպճայինի դեպքում վնասը շատ ավելի քիչ է լինում և ավելի հեշտ է վերականգնվում։ Այդպես մենք կարողանում ենք ավելի շատ գումարներ տնտեսել՝ համայնքների տարածքում ասֆալտապատում կատարելու համար։ Այսինքն՝ համայնքի ներսում կլինի ասֆալտ, համայնքից համայնք՝ ավազակոպճային ճանապարհ»։
Աշխատանքների որակի վերահսկողությունն իրականացնող գերմանական «Կոկս կոնսալտ» ընկերության ներկայացուցիչը ևս նշել է, որ ավազակոպճային ճանապարհն ավելի նպատակահարմար է և կարող է ծառայել 10 և ավելի տարիներ:
Նախարարը նաև այցելել է Սիսիան քաղաքի կենտրոնական փողոցներից մեկը և տեղում ծանոթացել իրականացված աշխատանքների որակին: Ի դեպ՝ այստեղ արդեն աշխատանքներն ավարտվել են ինչպես ասֆալտապատման, այնպես էլ ճանապարհամերձ եզրաքարերը նոր բազալտե քարերով փոխարինելու, մայթերն ասֆալտապատելու աշխատանքները, ինչը նախարարի գնահատմամբ իրականցվել է բարձր որակով:
Իսկ ահա Տոլորս գյուղում վերջին անգամ ճանապարհը հիմնանորոգվել է խորհրդային տարիներին: 450 բնակիչ ունեցող այս գյուղը համարվում է Սիսիանի ամենամեծ համայնքը: Գ.Բեգլարյանն իր խոսքում հիշել է, որ բնակիչներին անձամբ էին ամիսներ առաջ մարզպետի միջոցով ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանին դիմել խնդրանքով՝ գյուղի փողոցները ասֆալտապատել:
«Ես այստեղ եմ գտնվում հանրապետության Նախագահի հանձնարարականով։ Հաշվի առնելով հանրապետության Նախագահի հանձնարարականը և գյուղի բնակչության խնդրանքը, գյուղի փողոցները անպայման կասֆալտապատվեն»: Նախարարը բնակիչների ուղեկցությամբ շրջել է հիմնանորոգվող ճանապարհահատվածով, ծանոթացել՝ այստեղ կատարված աշխատանքներին:
Նշենք, որ Տոլորս համայնքով անցնող ճանապարհը շարունակվում է դեպի Բնունիս-Տորունիք-Դաստակերտ համայնքներ, որտեղ ևս այս տարվա հունիսից մեկնարկել են հիմնանորոգման աշխատանքներ: Այս ճանապարհահատվածի ընդհանուր երկարությունը 19 կմ է: Հիմնանորոգման նախագծով նախատեսվում է 14.32կմ երկարությամբ հատվածում իրականացնել ավազակոպճային ծածկ, իսկ 4.77 կմ ընդհանուր երկարությամբ հատվածներում՝ նոր ասֆալտբետոնե ծածկի տեղադրում: Այստեղ աշխատանքները համատեղ իրականացնում են «Զանգեզուրտրանսշին» և «Կամուրջշին» ընկերությունները: Հիմնանորոգման ընդհանուր արժեքը կազմում է 1մլդ 208մլն դրամ է:
Նախարարությունից տեղեկացնում են նաև, որ Հանրապետության տարբեր բնակավայրերում այս պահին շարունակվում են ճանապարհաշինական աշխատանքները, որոնք իրականացվում են ինչպես ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով, այնպես էլ Համաշխարհային բանկի «Կենսական նշանակության ճանապարհացանցի բարելավում» ծրագրի շրջանակներում տրամադրված 45 մլն դոլար վարկի միջոցներով:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության կողմից աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպման արդյունքում՝ ծրագրի շրջանակներում նախատեսված 170 կմ-ի փոխարեն կհիմնանորոգվի 36 կմ-ով ավելի՝ 206 կմ ճանապարհ:
Նշվում է, որ 2013-2014 թթ. հանրապետության 6 մարզերում շահագործման է հանձնվել 73 կմ ընդհանուր երկարությամբ հիմնանորոգված ճանապարհահատված: 2015թ. կնքվել է 15 կապալի պայմանագիր՝ 12 մլրդ 548 մլն դրամ ընդհանուր արժեքով, որի արդյունքում 2015-2016թթ. կհիմնանորոգվի 130կմ ճանապարհահատված: Պատասխանատուների գնահատմամբ սակայն, մինչև այս տարվա ավարտը կիրականացվի նախատեսված աշխատանքների 80-90 տոկոսը: